INTERVAL BODY    pondělí 19.00 – 20.00

Cvičitelka:  Lenka Malá

V současné době velmi oblíbený typ intenzivní lekce, při které se v pravidelných intervalech střídají dynamické pasáže s posilovacími, nepoužívají se žádné choreografie. Podle nejnovějších výzkumů se touto formou tréninku spálí více tuku než při klasickém aerobiku, výborný způsob pro zvyšování kondice. Při cvičení používáme činky, podložky, stepy, gumy, overbaly, gymbaly a další sportovní náčiní.

Cena za jednotlivou lekci 80,- Kč. Předplatné na pololetí –  1000,- Kč .

 

 

ZUMBA    úterý  18.55 – 19.55

Cvičitelka:  Lenka Fantová

Fitness program v rytmu latinsko-americké hudby, který kombinuje prvky aerobiku a tance.
Kombinují se rychlé a pomalé rytmy (= intervalový trénink), čímž dochází k efektivnímu spalování tuků a tvarování postavy. Je zapojen celý svalový korpus, především pak nohy, břicho a hýždě a u některých písní také intenzivně i paže. Nikdo nemusí být rozhodně žádným mistrem tanečníkem, protože Zumbu zvládne každý. Zahrnuje jednoduché kroky, postupem času se přidají náročnější kombinace. Všechny taneční kroky jsou ale i tak oproti běžné podobě z profi tanců zjednodušené. Při Zumbě se nepočítají kroky, tančí se zcela podle rytmu hudby.
Zumba je vhodná pro všechny zdravé věkové, váhové i výškové  kategorie, pro dámy i pro pány.  Lekce nejsou vhodné pro těhotné ženy.
Cena za jednotlivou lekci 80,- Kč.  Přeplatné na pololetí –  1000,- Kč .

 

 

KRUHOVÝ TRÉNINK    úterý 20.00 – 21.00

PRO ŽENY I PRO MUŽE, PRO HOLKY I KLUKY

Cvičitelka: Lenka 🙂

Cvičení na stanovištích, které rozvíjí sílu i vytrvalost a zvyšuje fyzickou kondici. Pravidelným tréninkem odbouráte množství tuku v těle a zformujete postavu.                       Lekce je zaměřena na komplexní posilování, jeden okruh procvičí svaly celého těla              s použitím vlastní váhy nebo nejrůznějšího nářadí a náčiní – TRX, Bosu, expandéry, hrazdy, činky, overbaly, gymball, žebřiny, švihadla, stepy ….
Cvičení je určeno pro trénovanější, ale jednotlivé cviky mají několik variant obtížnosti, takže i začátečník může cvičit podle svých možností a v tempu, které mu vyhovuje.
Cena za jednotlivou lekci 80,- Kč. Předplatné na pololetí –  1000,- Kč .

 

ZUMBA & CORE    středa 19.00 – 20.00

Cvičitelka:  Lenka Fantová

Lekce ZUMBA & Core zahrnuje 40 minut klasické Zumby a 20 minut cvičení zaměřeného na „CORE“ –  jádro neboli střed těla, tedy na posilování břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna, které tvoří hluboký stabilizační systém. Na jeho funkčnosti závisí držení těla a stabilita páteře. Zařazení krátkého „Core tréninku“ do hodiny pomáhá srovnat nesprávné držení těla a tím přispět k odstranění nejrůznějších bolestí zad.

Kurz ZUMBA  & CORE ve středu (ZUMBA v úterý) je vhodný i pro dívky, které „vyrostly“ ze ZUMBATOMICU. Ale i pro všechny náctileté, které baví tancovat 🙂

Cena za jednotlivou lekci 80,- Kč.  Předplatné na pololetí –  1000,- Kč .

BODY TONING    čtvrtek 20.00 – 21.00

Cvičitelka: Lenka Malá

Účinné cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Lekce je zaměřena na posilování jednotlivých svalových partií převážně vlastní vahou, metodou výdrží, ale i pomalého nebo rychlého hmitání v nejrůznějších polohách. Cviky zaměřené na posilování středu těla pomáhají předcházet bolestem zad. Cvičíme bez pomůcek i s overbaly a gumami. Prvních 10 – 15 minut je věnováno důkladnému zahřání organismu jednoduchým dynamickým cvičením, následné posilování je ukončeno protažením všech svalů. Lekce je vhodná i pro začátečníky.

Cena za jednotlivou lekci 80,- Kč. Předplatné na pololetí – 1000,- Kč .

 

STEP BODY    prozatím neprobíhá

Cvičitelka: Lenka Malá
Jedna z nejintenzivnějších forem aerobiku sloužící ke spalování tuků a zpevňování stehen a hýždí. Součástí hodiny je posilování břišních i zádových svalů a strečink. Používáme jednoduché choreografie, které si osvojí každý.
Cena za jednotlivou lekci  80,- Kč.  Předplatné na pololetí – modrá karta 1000,- Kč .

Předplatné na pololetí s neomezeným vstupem na všechny lekce

(5 lekcí 4x týdně)  –  2000,- Kč.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Pro všechny výše uvedené lekce obecně platí:
Během cvičební lekce se doporučuje vypít cca 0,5 – 0,8 l tekutin (nejlépe neperlivé vody).
Pohodlný sportovní oděv a vhodná obuv je samozřejmostí.
Nedoporučuje se pro těhotné ženy, které nemají s daným typem cvičení zkušenosti, jedince s vysokým krevním tlakem, případně jinými zdravotními omezeními (vhodná konzultace s lékařem).
Pravidelně provozovaná vytrvalostní zátěž vede jak k adaptaci srdečního a dýchacího systému, zlepšení metabolismu, funkce pohybového aparátu a nervového systému, tak i k pozitivním psychickým změnám.